مبانی نظری و پیشینه پژوهش طراحی آموزشی و مدل وارونه (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش طراحی آموزشی و مدل وارونه (فصل دوم)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش طراحی آموزشی و مدل وارونه در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
ویژگی های فایل
- 45 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
- منبع نویسی شده به شیوه APA
- منابع بخش مبانی از 1392 به قبل و بخش پیشینه از 1392 به قبل
- شامل 42 صفحه متن و 3 صفحه منابع استفاده شده و مفید
فهرست مطالب
بخشی از متن
تعاریف و مبانی
پیشینه تحقیقات
نتایج پژوهش رحیمی مند و عباس پور (1394) در پژوهشی با عنوان «تأثیر شیوههای جدید آموزش بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان» حاکی از آن بود که میزان خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با توجه به روشهای مختلف تدریس (سخنرانی، پرسش شفاهی، نمایش علمی و مباحثه و مشارکت گروهی) متفاوت است. همچنین نتایج تحلیل دادهها نشان داد خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان با روش مباحثه و مشارکت گروهی بیشتر از سایر روشها افزایش نشان داده است. بر همین اساس به ترتیب روشهای نمایش علمی، پرسش شفاهی و روش سنتی (سخنرانی) بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان تأثیرگذار بوده است.